jueves, 21 de septiembre de 2017

LA AGUJA DE LA CANALONA ETA LA AGUJA DE BUSTAMANTE.



Abustuaren bigarren hamabostaldian La Aguja de La Canalona eta La Aguja de Bustamante eskalatu nuen bi lagunekin. Bata bestearen hurbil daude eta egun berean biak eskalatu ahal dira.

Fuente Dé-ko goiko geltokitik heltzen da. La Aguja de la Canalona izen bereko kanalean dago eta La Aguja de Bustamente Picos de Santa Anaren azpian.


Ni ez naiz eskalatzailea. Hau dela eta nik ez dakit eskalatzeko bidea deskribatzen oso ondo. Eskalatzaile baten blogaren esteka gehitzen dut,  aurki dezakezuen deskribapen ona tokian.

P.D. Zoritxarrez ez daukat La Aguja de Bustamante-ren pasabide garrantsitzuenetako argazkirik. Azkar igo genuen eta tensioak eta deserotasunak ez zidaten argazkirik ateratzea utzi.


No hay comentarios:

Publicar un comentario